dinsdag 25 juli 2017

Interview - Linda Nieuws

Deze keer even een ander soort bericht dan gebruikelijk. Gister kreeg ik telefoon van Marloes van Wijnen van de webredactie van LINDA NIEUWS

Zij wilde mij graag interviewen n.a.v. van mijn Blog, en een artikel schrijven over hoe de situatie nu is voor mijn zoon en mij.

Superfijn dat de redactie van LINDA aandacht wil besteden aan wat Mantelzorgers eigenlijk allemaal moeten doen en waar wij onder andere mee te maken kunnen krijgen.


Zou het lukken door de dingen te benoemen en naar buiten te brengen, dat de zorg en regelgeving te verbeteren is? Ook dat het menselijker kan en weer mag? Menselijker voor mensen die de hulp en zorg nodig hebben en menselijker voor hen die de hulp en zorg verlenen?


Hieronder de link naar het interview.
INTERVIEW - VAN MOEDER NAAR MANTELZORGER: JENNY'S ZOON (28) HEEFT HERSENKANKER EN CONSTANTE ZORG NODIG























2 opmerkingen:

  1. I'm really enjoying the design and layout of your website.

    It's a very easy on the eyes which makes it much
    more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you
    hire out a designer to create your theme? Superb work!

    BeantwoordenVerwijderen